Er du en del av et markedsførings-, reklame- eller nettbyrå som blant annet jobber med SEO, webanalyse, PPC, webleads og sosiale medier for kundene dine? Er du i tillegg en av de som syns du bruker alt for lang tid på å rapportere hva du har gjort for de aktuelle kundene? Da kan det være en god idé å lese med videre i denne artikkelen hvor vi ser nærmere på en rapporteringsplattform hvor du og kundene dine lett og enkelt kan få oversikt over markedsføringsresultater – nemlig Agency 360.
Oversikt på én plattform
Markedsanalyse i dag er komplisert, og består av utrolig mange forskjellige deler og typer markedsanalyse. Hvis du og bedriften din sitter med kontrollen over markedsføringen for kundene, er det et utall elementer du hele tiden skal holde oversikten over og kontrollere – men det er jo ikke bare du som blir nødt til å kontrollere det hele, men også kundene. Ellers er det jo ingen grunn til å foreta en analyse i det hele tatt. Det beste er uten tvil å kunne samle alle resultatene på én plattform der all informasjon er satt opp og vises på en oversiktlig og lettlest måte. Hvis du og bedriften din mangler en slik oversiktlig plattform, så kan Agency360 være det helt riktige for dere.
Effektivt og tydelig
Agency360.no tilbyr et samlet verktøy for rapportering og adminstrering. Her får du full oversikt over resultatene dine fra alle mulige vinkler og grader – nærmere bestemt 360 grader, derav navnet Agency360. Det hjelper både deg og kundene dine til å forstå resultatene, og det hele blir presentert på en tydelig og oversiktlig måte.
Det er kort fortalt et verktøy som kan lette arbeidsbyrden for både deg og kunde. Uansett hvilken type bedrift det er snakk om eller hvor stor den er, så er det som regel enorme mengder markedsføringsdata man skal forholde seg til. Agency360 er en plattform som er med på å gi deg og kunden bedre oversikt ved å samle og presentere all denne informasjonen på ett samlet sted i et lett forståelig og oversiktlig format. Noe som uten tvil er en stor hjelp når man skal få mest mulig ut av et begrenset markedsføringsbudsjett.
Utgangspunkt i utvalgte kanaler
Agency360 lar deg administrere alt fra samme pålogging, som for eksempel Google-annonser, Facebook-annonser, Instagram eller LinkedIn-annonser. Du kan derfor velge og fokusere på kun de markedsføringskanalene som er viktige og aktuelle for kunden din. Deretter kan du enkelt og greit lage en rapport som inneholder data om de aktuelle kanalene du jobber med til kunden.
Fokuset er imidlertid ikke bare på de forskjellige kanalene, men også på å samle alle slags leads fra kundens hjemmeside. På den måten kan kunden også se hvilke selskaper og bedrifter som har besøkt nettstedet deres, noe som igjen kan resultere i en oversikt over potensielle kunder man aktivt kan oppsøke med tanke på salg.
Effektivt og oversiktlig for både deg og kunden
Sist, men ikke minst, kan du personliggjøre og fremheve din egen bedrift ved å bruke selskapets logo og farger på selve plattformen. Kundene kan også selv få tilgang til alle data og resultatene på en lettvint og ukomplisert måte ved hjelp av en enkel kode. Hele poenget er å gjøre det så enkelt, transparent, effektivt og oversiktlig som mulig for både deg som bedrift og for kunden, og det er nettopp det Agency360 kan hjelpe deg og kunden med.